Bejelentkezés
English
ÉrMeHáló
||
Főoldal | Hírek

ÉrMe-tag nyerte a szuperkonferencia szlogeníró versenyét

2017. 06. 14.

Borka Balázs: „Itt a marketingszakma krémje gyűlik össze; ha ők jónak tartanak valamit, annak van súlya."

 

Online tananyagokat forgalmazó rendszerek építését, üzemeltetését, marketingjét kínálja szolgáltatásként Borka Balázs vállalkozása; ehhez sikerült megalkotnia azt az „ütős" szlogent, mellyel mindjárt egy rangos szakmai rendezvény versenyét is megnyerte. „Egyre inkább körülvesz minket a mesterséges intelligencia, amiből te nem tudsz közvetlenül profitálni, azonban a saját intelligenciádból igen" – mondja lapunknak nyilatkozva a szakember (aki egyébként az ÉrMe Budapest Klub tagja, korábbi elnöke).

 

 

- Pontosan mi is az a szlogeníró verseny, amit megnyertél?


- Wolf Gábor az ország első számú szakértője a kisvállalati marketing területén, ő – illetve e cége, a Marketing Commando – szervezi minden évben a Marketing Szuperkonferenciát. Ez két hosszú napig tartó, nagyon tartalmas konferencia, amit sokan a szakma vezető rendezvényének tartanak. Ezen nyertem meg most, május végén a szlogeníró versenyt, aminek köszönhetően ingyen vehetek részt a jövő évi konferencián.


- Előre be kellett küldenie mindenkinek a legjobbnak tartott szlogenjét, és ott hirdették ki a legeslegjobbat?


- Nem így volt: az első napot követően, házi feladatként lehetett szlogent alkotni. Wolf Gábor az első napon tartott előadást arról, hogy milyen a jó szlogen, hogyan kell megírni – ehhez kapcsolódott az esti feladat: a hallottak alapján aki akar, gyártson egy szlogent. Én is nekiültem, és körülbelül kétórai munkával született meg a „győztes mű". Még este, a konferencia mobilapplikációján keresztül kellett beküldeni a pályaműveket, név nélkül.


- Hogyan dőlt el, hogy ez lesz a győztes?


- Először Wolf Gábor kiválasztotta a szerinte legjobb hármat, azután erre a háromra szavazott a közönség. Ennek azért van nagy jelentősége, mert itt tényleg a szakma krémje gyűlik össze, tehát ha ők jónak tartanak valamit, annak van súlya. A közönség soraiban ültek olyanok is, akik annak a szolgáltatásnak a célcsoportjába esnek, amihez a szlogent írtam: ez sem mellékes.


- És mennyit ér a nyereményed, a konferenciarészvétel?


- Sokat. Ennek a konferenciának a teljes díja 300 ezer forint...


- Ejha. És ezen minden évben részt veszel?


- Igen, és meg is éri. De a teljes képhez hozzátartozik, hogy minél korábban veszed meg a jegyet, annál nagyobb kedvezményt kapsz. Ha már ott, a konferencia helyszínén megrendeled, és pár napon belül befizetsz a jövő évre, 130 ezerért megveheted a belépőt, a törzsügyfélkedvezményt is beleszámítva. De amint kitetted onnan a lábad, máris drágább.


- Úgy látszik, Wolf úr tényleg tud valamit a marketingről... Mindenesetre most a tiéd az ingyenjegy a következő alkalomra.


- Az egyik ingyenjegy az enyém. A másikat az kapta, aki Az Év Marketingese díjat elnyerte, szintén a konferencián. De ő még egy csomó egyebet is kapott, sokkal többet is dolgozott érte. Megérdemli, hogy név szerint említsem. Ő Taupert Szilvia, egy szolnoki lakótelepi optika vezetője. Zseniális dolgokat csinál.

 

ÉrMe-tag nyerte a szuperkonferencia szlogeníró versenyét


- Mi a nyertes szlogened és hogyan született?


- A szolgáltatásom, amihez a szlogent írtam, online tananyagokat forgalmazó rendszer építése, üzemeltetése és marketingje. Angolul már megvolt hozzá a szlogenem: „Your intelligence to profit? Yep!" – ebből jön egyébként a márkanév: Yip? Yep! A második rész a „yes" szlenges változata. Az angol nyelvű kommunikációban a szlogen mellett még áll egy felvezető mondat, ami körülbelül arról szól, hogy bár egyre inkább körülvesz minket a mesterséges intelligencia, abból te nem tudsz közvetlenül profitálni, azonban a saját intelligenciádból (ha valaminek a szakértője vagy, és a tudást másoknak akarod átadni), na, abból igen. Tehát az említett szlogent próbáltam magyarítani, de hamar rájöttem, hogy lefordítani gyakorlatilag lehetetlen. Így kidolgoztam egy ettől független magyar szlogenváltozatot: „Taníts ezreket! Keress milliókat!" Ezzel azokat szólítom meg, akik valamilyen, interneten átadható tudásanyaggal rendelkeznek, bennük ugyanis jellemzően épp ez a két vágy dolgozik: egyrészt szeretnék minél több embernek átadni ezt a tudást, másrészt szeretnének vele valamilyen értelmezhető jövedelemre is szert tenni.


- Tehát a tananyagok elérésére szolgáló informatikai rendszert is felépíted, és egyúttal a vevők megszerzésében is segítesz?


- Pontosan. Természetesen a kettő egymástól függetlenül is megoldható; a kereskedelmi célú tananyag-forgalmazás mellett lehetnek olyan esetek is, amikor sem vásárlók toborzására, sem befizetések kezelésére, sem automatikus számlázásra nincs szükség. Vagyis akár tisztán oktatási célú felhasználásra is kiváló lehet ez a rendszer, ahol csak a kurzusokra való bejelentkezést, a vizsgáztatást és értékelést kell megoldani az erre szolgáló modulokkal. A harmadik eset hasonló, amikor mondjuk nagyvállalatok, franchise-hálózatok belső képzését oldjuk meg: ezeknél gyakran a tananyagmodulok egymásra épülését, esetleg a tananyag „adagolását" kell biztosítani. Igény szerint pedig kerülhetnek úgynevezett gemifikációs elemek is a rendszerbe. Ezek vicces, játékos vagy versenyszerű helyzetet teremtő dolgok, például pontgyűjtés, különböző szintek vagy minősítések megszerzésének a lehetősége, azaz olyan dolgok, amelyek motiválják a hallgatókat a tanulásra.

 

B. G.

 

 

BGA

Segélyakciónk 

Nyitólap
Gyűjtés az ukrajnai menekültek megsegítésére - a Beregszászi Járási Máltai Szeretetszolgálat Kárpátalján végzett munkáját támogatja az ÉrMe Hálózat.

Tovább»

Könyvtár 

Ajánlott olvasmányok keresztény vállalkozóknak, cégvezetőknek

Nyitólap

Van, ami még hiányzik a listából? Várjuk olvasóink javaslatait.

Tovább»

ÉrMe Hálózat
ÉrMe Alapítvány
ÉrTe Nonprofit Kft.
Érme Budapest Klub
ÉrMe Páty Klub
ÉrMe Junior Klub
ÉrMe Bakony Klub
ÉrMe Kaposvár Klub
ÉrMe Benedictus Klub
ÉrMe Vác Klub
ÉrMe Építőipari Kerekasztal
Alapinformációk
Rólunk
Bemutatkozó-kiadványunk
ÉrMe-kapcsolat
Honlap-impresszum
Statútum
Statute in English
ÉrMe Brochure
Társadalmi szerepvállalás
Ügyek és projektek
Az üzleti vezető hivatása
Szövetségeseink
ÉrMe-könyvtár
  ©2012 ÉrMe Alapítvány  |  Impresszum  |  Médiaajánlat  |  Adatvédelem